Friday, July 29, 2011

Blurry 2



Lepas game antara singa vs rimau yg berkesudahan rimau diratah2 oleh singa. Aku mcm biasa sambung kerja aku. Dan seperti yg disangkakan masih ramai kawan2 aku yg masih salah ertikan antara aku ngn safee sali. Agak tension sebb aku da la tgh bertungkus lumus nak siapkan kerja aku dan2 datang sorang2 meluahkan perasaan dan ada pula memuji aku..Psal pe? sebab muka aku cam safee sali? or sebab aku golkan sebiji? or else?? tapi xpela, utk menyedapkan ati mereka yg sedih tu aku layankan je la..Antara dialog mereka tadi :


NOC1 : Kenapa xjaring banyak2 bro tadi??
Aku : Malas la..malam ni kan keje..xlarat
NOC2: Muka ko sebijik mcm safee sali la bro..
Aku : eh x la..muka safee sali tu yg sebijik mcm aku..
NOC3: Aku bengang la nape ko xpatahkan tengkuk keeper tu tadi?
Aku : Kesian la kat dia. kang cane plak dia nak tangkap bola kalo tengkuk dia da patah..
NOC4: Ko bila nak balik indon?
Aku : Aku kan keja malam ni..zzzzz
















                                                                                               Korang tengok pic2 ni..Sama ke? Cuba korang bagitau aku tang mana muka aku yg sama? Dan cuba teka mana satu pic aku & yg mana pulak pic safee sali?? zzzz

6 comments:

  1. cube letak gambo yg jd profile pic kat fb tuh haaa..sejibik safee sali..tapi ko sapi la..bkn safee...:P

    ReplyDelete
  2. sitimarsita84@gmail.comJuly 29, 2011 at 4:47 PM

    ouch...i konpiussss, sign kat dada i plishhhh!! hehe

    ReplyDelete
  3. anis : bukan abg yg perasan k, kwn2 abg yg perasankan abg...huuuhuu

    tanpa nama : xboleh, pic tu i like!!! ;D

    ita : erk..erk...erk...xleh napas aku...huahaha

    ReplyDelete
  4. hahha..penah ckp jugak kat mak teh muke ali anak pak do mcm safee sali....tau tak mak teh jwb ape?safee sali tu sapo?hehehhe.. (syikin anak mak teh )

    ReplyDelete
  5. haha..kalo tu mmg xleh komen apo2 la.. ;D kem salam kat mat teh.. thanks visit syikin ;)

    ReplyDelete