Monday, September 26, 2011

Wedding plans + progress....




Huhu..sebulan lagi..*dush8*...sebulan lagi???!!! arghhhhh...err...aku bukan tension or meragam or apa2 je sewaktu dgan nya...aku sebenarnya xsabar da nak tggu majlis tersebut..29/10/2011 adalah tarikh aku akan ingat sampai bila2..sebab?? sebab tarikh ni la title aku sebagai "bujang kacak" akan terkubur...demmm...kerana combi la aku diheret ke lembah semua ni...*dush* 8x lagi..


Oh...kenapa aku xsabar?

bukan sebab aku nak kawen cepat...tapi aku nak end dis cepat2..wushhhh!! sapa2 yg da kawen tu mmg akan tau azab nya...yg belum kawen tu aku rasa korang pn akan rasa apa yg aku alami ni..setahun setengah kot aku "berempit" dengan combi aku nak menuju garisan penamat a.k.a pemula kehidupan yg sebenar sebagai suami isteri..sebab ni la aku xsabar...banyak benda aku harungi bersama dgn combi...barang kawen la, hantaran la, pelamin la, kad kawen...macam2 hal jadi..dan sebab tu jugak aku nak sangat tamatkan riwayat yg mmg degil sejak setangah tahun yg lalu..


Aku da check satu2 ape yg aku da plan before event ni..banyak yg da settle dan adelah sikit lagi xsettle mcm cekelat nak kasi masuk dalam botol la, nak cari kwn2 jadi tukang basuh pinggan la...tapi xpe, janji perkara2 yg besar aku da settlekan..alhamdulillah...


1) Duit hantaran bank-cheque = Settled!!
2) Barang hantaran belah aku = Settled!!
3) Barang hantaran belah combi = On the road~~
4) Photography = Settled!! 
5) Baju kawen combi = On the road!!! prenggggggggggggggggggg~~~ hujung bulan siap!! (hopefully)
6) Baju kawen aku = On the road!!! tggu baju combi siap dulu
7) Kad belah combi = On the road!! (minggu ni siap)
8) Kad belah aku = Siapppppp!! (nantikan kad dari aku..sape2 mau kad sila pm address korang)
9) Rumah banglo 8 tingkat = Settled!!
10) Borang2 kawen = On the road!!!


Banyak juga kena pikir...kadang2 tu aku selalu berlagak jadi mr cool depan combi (dia tau kot) niat aku sebenarnya konon2 xnak peningkan kepala & xnak serabutkan keadaan (eventho mmg serabut). Tapi aku bersyukur tggal sebulan lagi event tersebut dan byk benda yg da settle walaupn ade yg on the road (guna beskal)...


P/S : kepada sape2 yg baca blog aku ni, jemputlah datang...kad aku xsiap lagi xleh nak tepek kat sini lagi...insyallah mggu ni aku tepekkan utk korang...tq...tahniah kepada aku!!! dengggggg~~


















1 comment:

  1. Tahniah bro..
    Detail task for member IPNOC, time wedding ko :-

    >> Shamir : cuci kawah n belanga.
    >> Din : cuci pinggan mangkuk n lap meja.
    >> The Lie : bagi bunga telur n coklat.
    >> Aku : Relax bersama orng tsyng. wakakaka..

    ReplyDelete