Tuesday, September 6, 2011

7 Eleven versi 2




Korang ingat lagi cerita 7 eleven yg aku post ritu?  click sini orait..semalam aku dan housemate aku Farid keluar lunch..during lunch tu aku cerita la peristiwa tu kat dia..cibaiiii..dia gelakkan aku pnya la dasyat. kata beliau "Kalo aku jadi budak 7E tu aku cakap ngn ko baru keluar dari hutan ke?" . Pastu dia pi bantai sambung gelak...mcm cilake. Sampai dalam kete pn dia gelakkan aku. Masa dalam kereta tu :


Aku : Bro, ko kata nak beli rokok?
Farid : Aku nak beli kat depan tu..

(Masuk simpang, dia parked kete kat depan 7E..dia pandang aku pastu gelak besar lagi...ni mmg cibaiii..gelak sampai dia masuk 7E, tp still gelak lagi..siot tol..tapi bila dia keluar 7E tu pn still gelak aku da pelik..melampau tul dia gelakkan aku)

Aku : Lu pehal gelakkan aku smp skang ko xabis gelak lagi?
Farid : Aku pn terkena jugak mcm ko mintak Marlboro 10...damn it!!!!!


MUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA....Padan muka ko gelakkan aku!!

p/s: Aku gelakkan sampai balik umah...HAHAHA..pueh hati aku...GTB






No comments:

Post a Comment