Monday, August 22, 2011

7 Eleven



Biasanya kalo aku masuk 7E mesti aku akan beli benda2 yg penting dan xmemerlukan masa yg banyak kalo aku nak beli barang..contoh macam rokok ke, air ke or biskut..ala sama je kalo aku g shooping mall mana2 malas nak window2 shopping ni..tapi kalo da jalan2 ngn si combi aku ni, memang stuck aku dalam mall tu..

Dan malam semalam aku melangkah masuk ke 7E. TUJUAN : nak beli dunhill..aku masuk aku kena Q sbb ade org tgh nak order topup..ni kompom lama ni..


Pembeli : Bang, Maxis RM5 ade x?
Budak 7E : Xde lah bang, yang ade pn RM10 dan RM30 je yang ade..
Pembeli : Digi pn sama?
Budak 7E : Aah..
Pembeli : Xpelah, Digi 10 ngn Maxis 10
Budak 7E : (tot tet tot tet..tekan2 mesin topup) Ye bang, nak ape? (tanya aku nak ape)
Aku : Celcom 10.....eh...hah???silap2...dunhill 10...
Budak 7E : (gelak2) eh..dunhill 10 kotak ke bang??
Aku : Eh, dunhill sekotak..(cibaiiiiiiiiiiii)


2 comments:

  1. apa kes dunhill 10.. lain la klau ko mintak dunhill cap GENGREN.. wakakakaka..

    ReplyDelete
  2. asal aku masuk 7E je mesti bdk 7E tu ckp "derma bang..derma bang..derma bang" hahaha

    ReplyDelete