Sunday, August 7, 2011

Google with Incorrect Translation???






Wowowowoo...ini agak panas ceritanya..malam tu aku dan bakal adik ipar aku Anam, tgh lepak2 bersurfing. Besa la da lama kitorang nak geng ngn burung antu..tapi diorg pn takut tgk kitorg..so kitorang lepak la berdua je..ttba dia suh buka web google translate ..aku igt dia nak tanslate word english yg dia xpaham...aku pn buka la...and then dia suruh taip word "bangladesh"..erkk...agak tergamam jugak tgk..demm..









Ok2, fine..bagi aku la, ni sebab kita guna huruf kecik sbb tu la result dia "Malaysia" jugak. Cuba kalo korg guna huruf besar kat depannya cth "Bangladesh", "Philippine" or "Ireland". Sure ok punya. So, bagi aku mgkin ade something error on google nya script or mgkin translate source diorg mmg bangang. Aku pulak saje la plak gatal2 taip word2 lain. Besa la da alang2 buka google translate ni aku pn taip la word lain smp la aku saje je nak taip word lucah2 (besa la laki2)...hahahhaa...GTB...tapi, aku terkejut sbb agak disappointed la bila aku jumpa word ni..Shit...dis is so unacceptable...cilake nya google...demmm



mula2 aku nak tergelak tgk word ni..tapiii...tgk bawah ni plak














Cibai kan???tapi ape2 pn aku da report ke google
 team utk buat correction..kita tggu je la..*sigh*









No comments:

Post a Comment