Wednesday, August 17, 2011

Kentut..

Ermm...bunyi pn cam hampeh kan...tapi anda kena ingat semua org kentut..nak malu ape??oh yes, tajuk ni adalah entri aku yg seterusnya. Anda semua kenal kentut? Mestila kenal kan, sebab dia berasal dari bontot2 korg semua dan ianya terhasil apabila angin2 terlebih dalam perut korang. Selepas itu kentut anda di ngandungkan dlm perut anda semua sebelum dilahirkan menjadi kentut..Merepekkkkkkk~~


Anda janganlah rasa segan mahupun silu dengan kentut ini sebab apabila anda mengkentutkan diri anda sihat sebenarnya. Aku tahu kentut mmg segan nak nak kalo depan orang ramai ke, dlm meeting ke, dlm lif ke tapi buat ape nak segan kalo korang da xtahan dan ini boleh memudaratkan perut anda sama seperti anda nak tahan kencing or berak kompom dapat batu karang..

Korang bajet aku nak cite pasal mcamna cara2 nak mengkaberkan diri korang bila rasa nak kentut dlm situasi yg genting ni? Korang silap, sbb aku akan bagitau korang cara2 kentut bersahaja dengan jujur dan ikhlas..jgn tipu..tak baik...

Dialog bila anda mengkentutkan diri di situasi yg genting spt dlm meeting, lif etc:

1) "Rilek2, sya yg kentut"..

2) "Saya dengan ini mengisytiharkan saya telah kentut sebentar tadi"..

3 "Mesti bukan En Zul (bos aku) yg kentut kan? Sebab saya yg kentut tadi"..

4) "Ops, eskius me..saya lepaskan angin saya"..

5) "Sorry, I like to farting"..


Mudah kan?? Anda pasti rasa selesa dan tidak merasa serba salah setelah mengikuti cara2 aku ni..Macamana kalo dalam kereta dan dlm kereta tu ada awek or balak korang lak tu? Ok, macamni..korang ikuti dialog suka duka kami antara aku dan combi bila aku nak kentut dlm kereta :


Aku : Yang..(mode gedik2)
Combi : Ye sayang...(mode gedik jugak)
Aku : errm...ape ye..(sambil sengetkan bontot ke arah beliau)
Combi : Bongok la u..ni mesti nak kentut kan??
Aku : pruuuuuuuuuuutttttttt.....prutt..prutt..!!
Combi : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (jerit sekuat hati sambil nak buka power window)
Aku : (lock power window)...Rilek la.
Combi : Bukak la tingkap ni..apasal nak lock pulak...busukkkkkk la..!!
Aku : Ala..I share kan kentut I ni..kata sayang I...
Combi : $#@$!#@..



Selalunya, bila aku dating dgn si combi, aku suka kentut je depan dia dan terus ngaku aku yg kentut..so dia xleh nak marah aku..hubungan kami bertambah intim after dat dan dia happy je kat mana2 pn bila aku kentut..sbb da besa bau kentut aku..Bawah ni video yg aku akan respek gila kat org yg kentut ni smp bila2. Mana x nya tiup lilin guna bontot/kentut..hebat2..mari kita sama2 saksikan :



Hebat kan!!!!??


No comments:

Post a Comment