Sunday, July 31, 2011

Android Phones list

Oleh kerana ramai sgt yg tanya aku psl android ni atas sebab2 mgkin aku telah berjaya meracun otak2 diorang dgn mengepostkan pasal thread "5 sebab kenapa smartphone android lebih bijak" aku akan share pasal android phones list ni.. Hehe.. Lgpn ni bukan cerita tipu tapi cite benar..kalo xcaya korg boleh je google balik. Ok, sebelum tu aku nak korg sume tau yg samsung galaxy S2 adalah smartphone yg paling terbaik yg pernah android team buat. Tapi ramai juga kata galaxy S2 adalah smartphone paling power skali kat dunia. Tp bagi aku, its depend on sofware not a hardware actually. Mmg S2 da power, tp android team mesti buat something dgn software2 or apps yg bagus utk smartphone ni then we can call it as a top powerful smartphone in the world.

Ok, utk Android Phones list ade kat bawah ni..korg tgk2 la ape model yg korg nak. Pasal harga owh, korg kena tnya sendiri kat market. aku xbape nak tau..aku pn da ade GS aku so jgn tnya aku harganya. Kompom aku akan Hah!!??Hoh!!!?? kat korg..


http://www.andro-phones.com/2010-android-phones.php

http://www.todaytechnews.com/top-10-android-phones-of-2010-2011.html


Dan satu lagi, link kat bawah ni adalah antara link yg bagus utk korg dapatkan android apps. Sume nya lebih mudah sbb ade group ni mmg gila rajin meng"update"kan apps or games yg baru kat wall dia xkira jenis model phone dan ini mmg cara yg sgt mudah utk kita la..xyah la dok tnya org ape game best? ape apps best?

                                                  http://www.bestandroiddownloads.com/

korang boleh search "Best Android Downloads" kat FB 
dan korg check availability apps yg latest...





2 comments:

  1. Wow..memang berminat nak dapatkan samsung s2 tu..tapi nanti2 la dulu..hahaha

    ReplyDelete
  2. sama la kita...sabar2...jgn ikutkan nafsu tu..

    ReplyDelete