Tuesday, July 26, 2011

Di suatu petang...

Aku sedang tidur petang tu..Lepas aku baru balik dari keja malam tadi + sambung buat report pasal kes bodoh semalam. Aku punya la beriya2 pergi ke Cyberjaya, kononnya satu KL ada problem internet yg sangat teruk. Actually aku jaga network Metro-E dan customer nya adalah dari corporate companies nor gomen..tp rupa2nya prob itu bukan la datangnya dari part aku..TAPIIIIIIIIIIIII sebab ni jugak la aku dipaksa bagi rport tunjuk sebab kenapa bnda berlaku walhal ni bukan pasal aku...mcam BABI kan?? 


Ok, Beralih ke tajuk thread aku yg asal ni..Petang tu pnya la syok aku tido..sedap peluk-memeluk bantal peluk yg aku curi dari roomate aku yg da lama benti dari jadi roomate aku ni. Tiba2, galaxy S aku berbunyi (tujuan nak tulis nama jenama hp ko??)...haizzzz...ni kalo x ipnoc kol mesti bos aku yg kol ni...dengan mata tertutup,  kepala pikir nak tido je, tangan aku meraba2 cari galaxy S aku...


Aku : hello!
Agent TM : Boleh ckp dgn cik ****?
Aku : salah no!!
Agent : Sila jelaskan bil tertuggak TM berjumlah RM675 ye
Aku : salah no!!
Agent : Awak bukan cik ****??
Aku : Err..sejak bila nama aku ade nama "Noor"?
Agent : mana la tau ni suami dia ke?
Aku : aah ni mmg suami dia..dia pesan dia xnak bayar!! Bye!!





Pundek sambil cabut batt hp pastu sambung tido...KROHHHHHHH!!!






No comments:

Post a Comment