Sunday, July 31, 2011

Real fighter...

Tiba2 pulak aku terbuka youtube pasal rugby malaysia pagi2 buta ni. Demm..yela, aku mmg minat bola sepak tp juga rugby. Aku cuma nak tau ape perkembangan Malaysia dan ape pencapaiannya setakat ni. Yes of cos utk info anda sume. Sebab kecewa ngn rimau kita ritu kena ratah wat sateyyyy oleh singa aku ttba rasa bangga bila tgk team rugby kita yg mmg anda sume kompom xpenah nak tgk atau amik tau pn. Mgkin korang gelar diaorg "kancil malaya" kot sbb tu xpenah amik tau. Terubat sket la hati aku yg membara sejak rimau kita kalah aritu. Dan team rugby kita nilah bagi aku team rimau malaya yg sebenar...

FYI, rimau kita ni telah memasuki satu event yg agak besar iaitu Asian Games Rugby 7s di Guangzhou China pada tahun lepas dan the result is rimau kita di tempat ke-5. Tp aku bangga sebab, walaupn dpt no 5 tp top 5 nya adalah Jepun, Hong Kong, South korea, China dan kita, Malaysia. Xrasa pencapaian xterbaik ke? Tp aku agak tekilan sket la sebab kita mampu main ke semi-final sbnarnya tp nasib xmenyebelahi kita. Korang rasa bangga? x ke? ok..check dis out!!

Dan yg paling latest utk tahun 2011 ni juga kita berjaya layak masuk world series beb!!!!Walaupn harapan tipis nak melangkah jauh TAPIIIIII at least WORLD SERIES beb!!! Event :  IRB Rugby 7s World di Hong Kong. Apa pn, aku bangga ngn rimau aku yg sekor ni dan korg juga patt rasa mcm tu..Syabas Malaysia Rugby team!! AUUUUUUUMMMM!!! xrasa bangga lagi ke?? aku tido la camtu...krohhh~~

Asian Games Rugby 7s : MAS vs Thailand part 1



Asian Games Rugby 7s : MAS vs Thailand part 2


IRB Rugby 7s World Series : Kenya VS Malaysia







No comments:

Post a Comment