Thursday, July 28, 2011

Apabila kepala sudah pening..

Kita pergi bercuti laaa apa lagi...wahahaha...yes, kepala aku mmg tgh biol last weekend dengan xcukup tido malam itu + main dota sampai pagi dipakejkan pulak ada photo-shoot section utk pre-wedding aku pagi tu. Selesai tgahari then hantar si imah bakal adik ipar aku yg dah terjebak dgn ke"korea"an nya ke LRT Bukit Jalil..Pastu rushed ke Port Dickson...Say what?PD?? Apa yg ade kat PD? LOL..tu pun korg xtau? Ade laut laa..aparaaa..


Actually, aku agak kemalasan nak ke sana sebab cuaca sekarang kan xmenentu..kejap panas kejap sejuk..aku prefer pegi tempat2 seperti air terjun ke hutan ke..Tapi si combi aku ni pujuk2 aku sampai aku cair (eh,mana ade!!) aku pun pergi la...Sampai kat sana seperti dijanjikan, Dila dan Lisa kawan si combi menjemput kami naik ke apartment yg disewakan..agak ok tp dipendekkan cerita mmg xbest la..Tp apa pn credit to Dila dengan plannya yg agak last minute dan still menjanjikan kepuasan diri ini sebab dapat makan ayam BBQ dengan banyak skali..hoho!!

Aku malas nak huraikan panjang2 ekspedisi kami, korg tgk je la gambor2 kat bawah ni..Credit to our photographers yg menangkap pic kami dgn shoot angle yg agak unik..Oi kawan2, Anwar,Liyana Lee,Dila, mana gambor2 lagi?? aku nak sumbat kat blog aku ni kasi korg femes...ROFL



Dila dan Lisa jadi model petang itu


Diorg pura2 gelak sebab lensa difokuskan kepada mereka


Si combi bersama Dila didalam pool yg penuh dengan sardin..xcaya? 
belakang tu sardin hitam..HAHA..


Ecece..Dila jadi model 

Bertenggek la korg

Model2 titi

muka happy tp buat happy sebenarnya sebab masing2 letih

"Finding your faults, just like mom" said Si Combi

Hah!!???

Chad dengan gaya kaki terangkatnya

BBQ time!!!!!!!!!!

Aweks2 yg sedang mencari jodoh..mari..mari..3 singgit 3 singgit..HAHA

zzzzzzzzzz

Ezad dan si combi

Eh, sape ni??hensemnya mamat tu..

Dila dan Si Combi dan kek

Chad dengan gaya pura2 tidur

No comments:

Post a Comment